Disneyland

• 05.jul.2011 @ 15:24
  • // Mathilde Aalstad
P onsdag skulle vi ta fly til Paris. Men pga en storm vi kjrte inn i, mtte vi ndlande i en by i Tyskland som heter Stuttsgard, for s ta flyet til Frankfurt som er en annen by i Tyskland. Alle flyene som fly over Tyskland akkurat da mtte ogs ndlande, s det var pretty mutch kaos og folk lp og stresset og ventet over alt. S i begge byene mtte vi vente kjempe lenge, og det ble til slutt slik at vi mtte overnatte i Frankfurt? Kjempesliten og trtt tok vi taxi til hotellet, spiste et etterlengted mltid som bde var lunch, middag og kveldsmat, og sovnet med en gang. S fikk vi oss ca 4 timers svn, for vi mtte opp kl. 04.45 for rekke flyet til Paris neste morgen. Image and video hosting by TinyPic Fikk ikke bagasjen vr nr vi overnattet i Frankfurt, s kjpte meg litt sminke for survive. Egentlig s kjpte jeg det bare fordi jeg kjedet meg innmari p flyplassen, men p slutten da vi fikk vite at vi ikke fikk bagasjen, sa pappa at vi ogs kunne kjpe oss klr og alt vi ville ha som forsikringen betalte, men akkurat da var jeg s sykt sliten at jeg bare ikke gadd det. Angrer litt p det n i ettertid.. Men vi kom n oss p flyet, landet p Charles de Gaulle som flyplassen heter, og tok taxi til hotellet. Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic Etter vi hadde dusjet og spist litt dro vi til Disneyland. Har drmt om dra dit siden jeg var liten jente s det var skikkelig lykkerus komme dit. Vel, s er n jeg kanskje litt for stor til det n da, men jeg hadde det kjempekjekt uansett. Var akkurat som vre i et eventyrland! Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

n kommentar

Ida Helene

06.jul.2011 kl.17:06

Sykt fint hotell, herregud! Og du var utrolig pen, skal begynne lese bloggen din fast n! :)

Velkommen

Hei, jeg er en jente fra Bergen som heter Mathilde. Jeg skal p utveksling til USA skoleret 2011/2011, og det er derfor jeg har startet denne bloggen. Her skal jeg oppdatere hva som skjer hovedsaklig til venner og familie, men og ogs til andre som nsker flge med :)