Disneyland

• 05.jul.2011 @ 15:24
  • // © Mathilde Aalstad
På onsdag skulle vi ta fly til Paris. Men pga en storm vi kjørte inn i, måtte vi nødlande i en by i Tyskland som heter Stuttsgard, for så å ta flyet til Frankfurt som er en annen by i Tyskland. Alle flyene som fløy over Tyskland akkurat da måtte også nødlande, så det var pretty mutch kaos og folk løp og stresset og ventet over alt. Så i begge byene måtte vi vente kjempe lenge, og det ble til slutt slik at vi måtte overnatte i Frankfurt? Kjempesliten og trøtt tok vi taxi til hotellet, spiste et etterlengted måltid som både var lunch, middag og kveldsmat, og sovnet med en gang. Så fikk vi oss ca 4 timers søvn, for vi måtte opp kl. 04.45 for å rekke flyet til Paris neste morgen. Image and video hosting by TinyPic Fikk ikke bagasjen vår når vi overnattet i Frankfurt, så kjøpte meg litt sminke for å survive. Egentlig så kjøpte jeg det bare fordi jeg kjedet meg innmari på flyplassen, men på slutten da vi fikk vite at vi ikke fikk bagasjen, sa pappa at vi også kunne kjøpe oss klær og alt vi ville ha som forsikringen betalte, men akkurat da var jeg så sykt sliten at jeg bare ikke gadd det. Angrer litt på det nå i ettertid.. Men vi kom nå oss på flyet, landet på Charles de Gaulle som flyplassen heter, og tok taxi til hotellet. Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic Etter vi hadde dusjet og spist litt dro vi til Disneyland. Har drømt om å dra dit siden jeg var liten jente så det var skikkelig lykkerus å komme dit. Vel, så er nå jeg kanskje litt for stor til det nå da, men jeg hadde det kjempekjekt uansett. Var akkurat som å være i et eventyrland! Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

Én kommentar

Ida Helene

06.jul.2011 kl.17:06

Sykt fint hotell, herregud! Og du var utrolig pen, skal begynne å lese bloggen din fast nå! :)

Velkommen

Hei, jeg er en jente fra Bergen som heter Mathilde. Jeg skal på utveksling til USA skoleåret 2011/2011, og det er derfor jeg har startet denne bloggen. Her skal jeg oppdatere hva som skjer hovedsaklig til venner og familie, men og også til andre som ønsker å følge med :)